Σχεδιασμός & υλοποίηση διαδικτυακής διαφήμισης (Google Ads, Facebook κ.α.)

internet-advΜε τα παραδοσιακά μοντέλα διαφήμισης όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο, εκτυπώσεις, είναι δύσκολο έως και αδύνατο για τον διαφημιζόμενο να μετρήσει την

αποτελεσματικότητα της διαφήμισης εκτός από τις περιπτώσεις εκείνες που οι διαφημίσεις προβάλλουν συγκεκριμένες προσφορές για συγκεκριμένες περιόδους.

Τα διαδικτυακά μοντέλα διαφήμισης προωθούν μια επιχείρηση στοχευμένα σε καταναλωτές και αγοραστές που αναζητούν συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες, ενώ παρέχει τη δυνατότητα για εξειδικευμένη και προσαρμοσμένη διαφήμιση ανά παραδείγματος χάριν ώρα, ημέρα, περιοχή, φύλο, ομάδες ατόμων. Σε αυτή τη μορφή διαφήμισης, ο διαφημιζόμενος πληρώνει μόνο όταν ο δυνητικός πελάτης πατάει πάνω στην διαφήμισή του δλδ κλικάρει σε αυτή, σε αντίθεση π.χ. με μια έντυπη καταχώρηση όπου ο διαφημιζόμενος θα πληρώσει την καταχώρησή του ανεξάρτητα από το πόσοι αναγνώστες θα τη δουν. Στην προκειμένη μορφή διαφήμισης μάλιστα ο διαφημιζόμενος δε χρεώνεται ανάλογα με το πόσοι θα δουν την καταχώρησή του αλλά με το πόσοι θα κλικάρουν σε αυτή. Επίσης, η διαφήμιση στο ίντερνετ μπορεί ανά πάσα στιγμή να αλλάξει μορφή, χρώματα και στήσιμο χωρίς να απαιτείται η ολοκλήρωση της καμπάνιας.
Το μήνυμα προωθείται δημιουργικά, με την χρήση banners, φωτογραφιών και video στους επιλεγμένους δικτυακούς τόπους που επισκέπτονται οι δυνητικοί πελάτες του προϊόντος.